6.30 – 8.15 | schodzenie się dzieci, zabawy twórcze (dydaktyczne, tematyczne, konstrukcyjne), praca indywidualna wspierająca rozwój dziecka, przygotowanie pomocy do zajęć |
8.15 – 8.30 | zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne, przygotowanie do śniadania (toaleta poranna, pełnienie dyżurów) |
8.30 – 9.00 | śniadanie, pełnienie dyżurów |
9.00 – 10.00 | zajęcia dydaktyczne organizowane dla całej grupy |
10.00 – 11.30 | zabawy twórcze i ruchowe na powietrzu lub w sali, spacery, wycieczki, zajęcia dodatkowe |
11.30 – 12.00 | obiad, (ew. mycie zębów), pełnienie dyżurów |
12.00 – 12.30 | relaks poobiedni: czytanie, słuchanie utworów literatury dziecięcej, muzyki relaksacyjnej |
12.30 – 14.00 | praca indywidualna z dzieckiem zdolnym lub z trudnościami edukacyjnymi, zajęcia dodatkowe, zabawy twórcze inicjowane przez dzieci i nauczyciela, zabawy ruchowe, zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
14.00 – 14.30 | przygotowanie do podwieczorku, pełnienie dyżurów, podwieczorek |
14.00 – 17.30 | rozchodzenie się dzieci, zabawy grupowe i w małych zespołach, rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dzieci. Indywidualny kontakt z rodzicami |